Saturday 19 April 2014

Monster Wishes

Hi everyone!
I have made a few cards lately but have not had the chance to post them. It is Easter break here so our life is hectic with a full house! Fun times...
This card was for a friend of my son, turning 7. Watercoloring is in trend at the moment so I have been experimenting with it. On this card, I kep it to minimum as I did not have much time, so only used watercolour for the grass....
Hope you like it!
See you soon...
----
Bonjour a tous et a toutes!
J'ai fait quelques cartes ces derniers temps mais je n'ai pas encore eu le temps de les poster sur ce blog. Ce sont les vacances de Paques ici  et les journées sont bien chargées!
Cette carte est pour un enfant de 7ans. J'ai voulu tester l'aquarelle, qui est en vogue en ce moment. Pour cette carte, je n'ai que fait l'herbe en peinture, par manque de temps...
J'espere qu'elle vous plait!
A bientot!



Thanks for looking. ----- Merci de votre visite.

No comments:

Post a Comment

Related Posts