Wednesday 15 May 2013

Bouquet of tulips

I am back after a few months without crafting...Lack of time, inspirations, etc..The usual culprits :-). I missed it though...
This card was made using an embossing folder borrowed from a friend of mine. She is new to craft (one month?) and she already owns probably 20+ embossing folders. You have guessed: she is obsessed by them! :-). Good for me, as I get to borrow them. Thank You!

So this card was made using a Black Magic card stock, black with pink core. Once embossed, the core color becomes visible, and a bit of sanding makes it even more visible. Simple card, added some gems, sentiments and a large (large!) ribbon. Et voila!
-----
(Excusez le manque d'accent!!! Merci...)
Me voila de retour apres quelques mois de silence...Manque de temps, d'inspiration, etc, les memes sempiternelles excuses mais neanmoins reelles! Ca m'a manque...

Cete carte a ete faite avec une matrice d'embossage que j'ai emprunte a une amie. Elle vient tout juste de commencer a faire du craft (il y a un mois!) et elle a deja 20+ matrices d'embossage. Vous l'avez compris, elle est accro! Tant mieux pour moi, je peux les emprunter...Merci!

Cette carte a ete faite avec le papier Black Magic, qui est noir mais avec un corps de couleur rose. Apres embossage, la couleur rose ressort. L'effet peut etre accentue en poncant. J'ai rajoute des petites perles, un message et un gros (gros!) ruban. Et voila!





Thanks for looking. ----- Merci de votre visite.

1 comment:

Related Posts