Sunday 1 September 2013

Eclectic Blues and Oranges

This card is for one of my crafting buddy :-). Needless to say I was a bit stressed while doing it, I did not want to disappoint her!

She likes embossing folders, so it was a no brainer: I had to use one! lol. I like the result. I wanted it to be a bit "unpredicted" (eclectic?), with many items to catch the eye throughout the card. I achieved this with the 3-D features (raised message, ribbons, embossed background, etc), but also with the assymetric layout.
Hope you like it C. !
------------------------
Cette carte est pour une de mes amis qui fait des cartes aussi. Autant dire que la pression y était, je ne voulais pas la décevoir!
Elle aime l'embossage, donc la question ne se posait pas: j'ai utlisé une matrice d'embosse pour le fond de carte. Je voulais que la carte soit un peu "imprevisible" (éclectique?). Je pense avoir atteint ce but avec des éléments en 3-D (message, ruban, etc) mais aussi avec un design assymetrique.


Thanks for looking. ----- Merci de votre visite.

No comments:

Post a Comment

Related Posts