Tuesday 8 October 2013

What's up?

Hi all! Long time no speak ;-). I missed this blog, missed talking to you all. But I have been creative, in a different way, with the launch of a new website for a friend. So creativity has not stopped indeed! 

Ok, for this card I wanted something cheerful with summer colours, although we are now in autumn (already!). The style is similar to a couple of other cards made recently, mainly Bubbly Birthday and Hello Sunshines.

Hope you enjoy it!
------------
Coucou! Ca fait longtemps que je n'ai rien publié sur ce blog. Ca m'a manqué...Mais j'ai été créative, autrement, par la création d'un nouveau site pour une amie. La créativité n'a donc pas cessé! 

Pour cette carte je voulais quelque chose de tres coloré, aux couleurs estivales, bien que nous soyons en automne (deja!). Cette carte a un style similaire a d'autres cartes faites récemment, Bubbly Birthday et Hello Sunshines.

J'espere qu'elle vous plait!



Thanks for looking. ----- Merci de votre visite.

No comments:

Post a Comment

Related Posts