Saturday 16 February 2013

My Bedside book...

Today I am posting something different...not a card or a creation.
But a picture of my bedside book. The book I read when I am awake in the middle of the night :-). Again and again, a few pages at a time.
It was given to me by a friend. I was looking at a pile of books she wanted to get rid of, and there it was! It was mine...
The beautiful Chinese bookmark was a very recent gift from a dear friend...It was the perfect match!

And you, what do you have on your bedside table?...
-------
Ce jour je poste quelque chose de different...pas une carte, pas my creation.
Mais une photo de mon livre de chevet, mon compagnon des nuits d'insomnies. Je le lis, et relis, quelques pages avant de me rendormir. J'ai trouve ce livre dans une pile de livres dont uen amie voulait se séparer: il etait a moi!
Quant au tres beau marque page chinois, il m'a été offert récemment: il lui va parfaitement!

Et vous, qu'avez vous sur votre table de chevet?




Thanks for looking. ----- Merci de votre visite.

No comments:

Post a Comment

Related Posts