Sunday 23 June 2013

Hello Sunshine!

This card started with this blog post from Hero Arts. As soon as I saw it I knew I wanted to give a try to mixing various media. So I have used acrylic paint and painted the background using the same technique explained in that blog. I then added the various elements.

I wanted this card to be trendy...what is this style called? Any idea?
It is very usual than what I tend to do, so this was definitely out of my comfort zone....I love the result! And I would love to make more of this style.

Note: the "Hello SunShine" message is recycled from a shop tag on an item bought recently! :-)
---
Cette carte a commencé avec ce blog post d Hero Arts. Des que je l'ai vu, j'ai su que je voulais essayer ce mélange de materiaux. J'ai donc utlisé de la peinture acrylique pour le fond jaune, en utilisant la méthode expliquée  sur ce blog, et j'ai ajouté les divers éléments.

Je voulais que cetet carte soit "trendy". Quel est le nom exact de ce style?... C'est tres différent de ce que je fais d'habitude, mais j'adore le résultat...et j'aimerais en refaire d'autres de ce style...

Note: le message "Hello sun shine" est recyclé d'une étiquette de magasin sur un article acheté recemment!




Thanks for looking. ----- Merci de votre visite.

No comments:

Post a Comment

Related Posts